duminică, 27 mai 2012

Cred ca e vremea lor. A independentilor.

Da, n-am mai scris de vreo 2 ani. Pentru ca nu mi s-a mai parut interesant. Si pentru ca n-am mai avut timp. Si pentru ca sunt lenes. O sa incep din nou acum sa-mi pun gandurile - pe scurt - in fata voastra. Si ma gandeam, citind o lista cu candidati la Primaria Capitale, ca acum este o conjunctura extrem de favorabila sa fii independent. A trecut perioada de trial & error, cei cu aspiratii si inteligenta decente s-au convins ca suntem o natie fara oameni politici si fara doctrina si oferta din categoria "independenti" pare a avea o sansa imensa acum.
Nu e vreun soi de articol electoral (cine dracu mi-ar da bani cu traficul pe care-l am :)) ci doar o revelatie pe care vreau s-o impartasesc cu voi. Nicusor Dan e pertinent in declaratiile despre programul lui. De acord, nu a reinventat programul unei primarii de capitala europeana, sunt lucruri de bun simt si obiective ambitioase pe care poate le gasesti si la altii pe hratie. Dar mie mi se pare ca, la ce a reusit omul asta sa faca in ultimii ani, are sanse mari sa nu ne pacaleasca. Are istoric, are competente dovedite (asta pentru HR-ul din multinationale:)), are inocenta de a nu fi facut jocurile politice si economice ale niciunui grup de interese. Si inca ceva: nu da nimic moka (stiu ca-i ciudat pentru romani...). El lucreaza cu axe economice si creative, cu biciclisti (ar fi primul edil care pune la indoiala suprematia automobilului), el viseaza la centre culturale de cartier. Ba chiar la centrale termice mai eficiente (in loc de subventii din bugetul primariei).
E ciudat dar mie-mi place!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu