marți, 3 septembrie 2013

Nu e doar Rosia. E si alba, si neagra.

Toata lumea vorbeste despre Rosia Montana si despre cum protesteaza niste tineri (drogati si urat mirositori, dupa un anume "piticu"). Am fost aseara acolo si i-am gasit frumosi, frumos-mirositori si destul de limpezi.
Si am simtit in strigatele lor o revolta care depaseste granitele dezastrului (economic si natural) pus la cale de Guvern si RMGC.


E o revolta impotriva faptului ca toti - dar absolut toti - cei aflati la putere, mai locala sau mai centrala, ne iau de prosti.

Ne-au prostit cu cainii fara stapan si acum mor copii. Ne prostesc in continuare asa-zisii "iubitori de animale" cu umorul lor negru: "cainele nu ataca daca nu e provocat", "e vinovata bunica" etc.


Foarte bine am putea iesi in strada maine toti proprietarii de masini pentru ca circulam printr-un oras in care de aproape 2 ani lipsesc marcajele rutiere. Da, cele albe. Ne-au luat de prosti cu poduri si parcari subterane, cu borduri si palmieri de plastic si am uitat de cele elementare.

Asadar, cei care contestati motivul protestului, uitati-va in jur si dati-le(ne) alte motive. Sunt peste tot.
Wintermag.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu